مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-07پزشكي

فجر44| بهره برداری از صدها طرح به مناسبت فجر چهل وچهارم در استان کرمان


همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر صدها طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان های استان کرمان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر شهرستان های استان کرمان شاهد افتتاح و بهره برداری صدها پروژه بودند و هزاران نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

افتتاح وکلنگ زنی چند پروژه بهداشت و درمان در شهرستان انار با حضور سرهنگ حسین خانی معاون سپاه ثارالله استان، مسؤولان شهرستان انار ودکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان چند طرح بهداشتی و درمانی در منطقه انار افتتاح و کلنگ زنی شد.

 تجهیزات کامل مرکز فیزیوتراپی کلینیک امین با هزینه ای معادل یک میلیارد تومان از سوی خیر بهروز آگاه، سالن ابن سینا مرکز بهداشتی شهید باهنر انار با زیر بنای 100متر مربع و هزینه 7 میلیارد و پانصد میلیون ریال که از این مبلغ 4میلیارد از سوی خیران و مابقی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تأمین شده است، افتتاح شدند.

کلنگ احداث مرکز جامع سلامت روستای لطف آباد با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار 5 میلیارد تومان و کلنگ مرکز جامع سلامت دهستان بیاض با زیربنای500 متر مربع و اعتبار 5 میلیارد تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، همچنین کلنگ خانه بهداشت روستای شاهم آباد در زمینی به مساحت 1000متر مربع و زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| بهره برداری از صدها طرح به مناسبت فجر چهل وچهارم در استان کرمان

فجر44| بهره برداری از صدها طرح به مناسبت فجر چهل وچهارم در استان کرمان